14 травня 2020 р.


Завдання 3
Мова загадки точна і лаконічна, загадка має серйозне пізнавальне значення. Будучи за своєю формою не простим, буденним, а хитромудрим поетичним описом, загадка досліджує кмітливість, оригінальність мислення, розвиває уяву, розкриває очі на поетичну красу і багатство навколишнього світу, вчить помічати красу звичних і буденних сторін дійсності.
Отже, третє завдання – розгадати
хімічні загадки.
Хімічні загадки
1.Я отруйний газ зелений.
Дивні звички є у мене:
Всім задуху дарувати
І мікробів убивати.
Різнокольоровий килим
Після мене стане білим.
Родичів відомих маю:
Сіль, що миттю вибухає,
П'ять кислот, вапно...
Доволі. Я живу в кухонній солі.
Чую відповідей хор.
Що моє імення....

2. Я метал м'який, та знайте:
До води не підпускайте,
Бо у неї опущусь,
До поверхні піднімусь,
Пробіжуся і зникаю,
Газ доверху випускаю.
А ще чую звідусіль:
«Поклади у страву сіль!»
Сіль кухонну, бо із нею
Здавна ми були ріднею.

3.Я в сполуках органічних
І у газах вулканічних,
Утворив найлегший газ,
Що горючий водночас.
У небесную блакить
Зонд зі мною полетить.
Як зустрінусь з киснем, враз
Вибух – це гримучий газ.
Потекло щось? Не біда.
Це з'явилася вода.
Я й відновник добрий теж.
Може, ти мене назвеш?

4.Я срібляста, я рухлива,
Та, по правді, нещаслива.
З киснем стрінусь – червонію,
Дуже я ніяковію.
Незлюбили мене люди,
Зло в мені вбачають всюди.
Розіллюсь – зберуть ущерть,
Бо мої пари – то смерть, їм не стану докоряти,
Спробую допомагати.
Й добру маю я натуру,
Міряю  температуру.

 5.Без рук, без ніг, а цілий світ пройде.


Всього за Завдання 3 ви зможете отримати 5 балів.

Немає коментарів:

Дописати коментар